نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از جدا شدن یک بازیکن دیگر تا خرید یک مهاجم و مدافع برای فصل آینده

از جدا شدن یک بازیکن دیگر تا خرید یک مهاجم و مدافع برای فصل آینده

امروز رسانه های معتبر اروپایی خبر از توافق اولیه ی سران تیم یوونتوس و بایرن مونیخ برای جذب بن عطیه خبر دادند و مدعی شدند که تنها جزئیات این قرارداد باقی مانده و به زودی این اتفاق رسمی خواهد شد.

 

البته گفته می شود یوونتوسی ها خواهان جذب این بازیکن به صورت 1 سال قرضی و سپس حق خرید هستند که تا این لحظه با موافقت بایرنی ها همراه نبوده اما به نظر می رسد طرفین به زودی در این موضوع با هم توافق خواهند کرد.

 

در هفته های اول نقل و انتقالات اروپایی، باشگاه لستر سیتی خواهان جذب لمینا بازیکن با استعداد تیم یوونتوس شد اما مدیران یووه مدعی شدند که در این شرایط حاضر به فروش بازیکن خود نیستند اما چندی نگذشت که یوونتوسی ها برای خرید کانته بازیکن فرانسوی باشگاه لستر ابراز علاقه کردند و حالا مدیران یووه تصمیم دارند لمینا را در ازای بخشی از قرارداد کانته به تیم لستر واگذار کنند تا شاید بتوانند در رقابت با تیم رئال مادرید که برای جذب این بازیکن ابزار علاقه کرده، پیشی بگیرند.

 

باشگاه یوونتوس به صورت رسمی اعلام کرد:

 

دوره ی همکاری روبینیو دروازه بان برزیلی با این تیم به پایان رسیده و او امروز از تیم یوونتوس جدا شد.

 

رسانه های انگلیسی امروز اعلام کردند:

 

باشگاه وستهم انگلیس به شدت برای جذب زازا مهاجم ارزشمند یوونتوس ابراز علاقه کرده و خواهان عقد قرارداد با این بازیکن شده است.

 

پیانیچ خرید جدید تیم یوونتوس در مصاحبه ای گفت:

 

من تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در تیم یوونتوس آغاز کرده ام و می خواهم هنگامی که تمرینات آغاز شد با آمادگی در تمرینات حضور به هم رسانم.

 

یک منبع آگاه در تیم یوونتوس گفت:

 

انگلیسی ها پیشنهاد یوونتوس برای سانچز را رد کرده اند و اعلام کرده اند که این بازیکن فروشی نیست. همین موضوع سبب شد تا یوونتوسی ها شانس خود را برای خرید چیچاریتو امتحان کنند.

 

باشگاه لورکوزن خواهان خرید هرنانس بازیکن برزیلی تیم یوونتوس با رقمی در حدود 5 میلیون یورو شده است.

 

کارشناسان نقل و انتقالات ایتالیایی در مورد جدایی موراتا مدعی شدند:

 

یوونتوس باید از تیره شدن روابط هیگواین با تیم ناپولی نهایت استفاده را ببرد و این بازیکن آرژانتینی را به سرعت برای جانشینی مهاجم اسپانیایی خود خریداری کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: